Milline on hea arve?
Hea arve on see, mida on lihtne maksta. hea arve pealt on kliendil lihtne kontrollida, kas talle koostatud arve vastab kokkulepitule. Loomulikult vastab see ka maksunormidele. Kõrval on toodud hea arve näidis ja seal on esile tõstetud mõningad aspektid, millele tasub tähelepanu pöörata.
Siin ka mõned soovitused arvete saatmiseks:
Ürita saata valmis arved alati samal päeval Arve väljastamisega nädala võrra viivitades viibib ka raha laekumine nädala võrra. Lisaks võivad kliendiga kokkulepitud asjad vahel ka ununeda. Kiiresti saabuv arve loob kliendile sinust professionaalse mulje.
Koosta arve visand esimesel võimalusel Pakkumisena, müügitellimusena või arve visandina. Arve saatmiseks ei kulu minutitki.
Enne arve saatmist kontrolli veel, et arve nõuded on täidetud ja kliendi andmed õiged Kliendil on õigus (isegi kohustus) jätta arve tasumata kui sellel olevad andmed ei ole korrektsed.
Arve tuleb saata kliendile talle meelepärasel viisil E-arvena, kui klient seda soovib, e-posti teel, kui olete selles kokku leppinud või traditsiooniliselt paberil, kui pole kindel kuidas klient arvet soovib.
Hoolitse ka selle eest, et kõik su arved on korralikult arhiveeritud Ettevõtja kohustus on hoida alles kõiki dokumente seitse aastat. Säilitada neid võib ka digitaalselt taasesitamist võimaldavas formaadis.
Ära kunagi muuda juba saadetud arvet Kui oled kogemata saatnud kliendile vale või veaga arve, tuleb teha kreeditarve ja koostada uus arve. Võid muuta arvet senimaani kui oled selle kliendile ja/ või raamatupidajale saatnud.